ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ, ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ
Με την παρούσα εγγύηση διασφαλίζεται η άριστη ποιότητα των υλικών, η καλή κατασκευή και η ομαλή λειτουργία των συσκευών όταν πληρούνται οι αναγραφόμενοι σε αυτήν όροι.
Η εγγύηση καλύπτει για χρονικό διάστημα πέντε (5) ετών τους λέβητες (δοχεία αποθήκευσης) των θερμοσιφώνων και των ηλιακών θερμοσιφώνων καθώς και τους ηλιακούς συλλέκτες.
Τα υπόλοιπα εξαρτήματα των συσκευών καλύπτονται από εγγύηση για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών.
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
- Η παρούσα εγγύηση ισχύει μόνο όταν συνοδεύεται από το πρωτότυπο ή φωτοτυπία του δελτίου λιανικής πωλήσεως όπου αναγράφεται ευκρινώς το είδος, το μοντέλο και η ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Ως έναρξη της ισχύος της εγγύησης λαμβάνεται η ημερομηνία αγοράς της συσκευής ή η ημερομηνία κατασκευής της, όπως αυτή προκύπτει από τον αριθμό σειράς, συν εξήντα (60) ημέρες.
- Αποφύγετε την αλλοίωση της εγγυήσεως καθώς και της πινακίδας μητρώου της συσκευής γιατί διαφορετικά δεν καλύπτεστε από την εγγύηση.
- Για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει να ακολουθείται το πρόγραμμα συντήρησης κάθε τρία (3) χρόνια για τους ηλεκτρικούς θερμοσίφωνες και κάθε δύο (2) χρόνια για τους ηλιακούς θερμοσίφωνες. Η συντήρηση θα πρέπει να περιλαμβάνει αντικατάσταση των ανοδίων, αντικατάσταση της ελαστικής φλάντζας της αντίστασης, καθαρισμό εσωτερικά από τα άλατα, πλήρωση με θερμικό φορέα για τους ηλιακούς θερμοσίφωνες και γενική επιθεώρηση. Στους ηλεκτρικούς και ηλιακούς θερμοσίφωνες είναι απαραίτητη η αντικατάσταση της βαλβίδας ασφαλείας κάθε 4 χρόνια. Στους ηλιακούς θερμοσίφωνες είναι απαραίτητη η αντικατάσταση του θερμικού φορέα στα 4 χρόνια. Για τη συντήρηση θα πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά τα σετ συντήρησης της ELCO ΒΑΓΙΩΝΗΣ Α.Ε.. Το κόστος της συντήρησης επιβαρύνει τον πελάτη.
- Η εταιρία έχει το δικαίωμα κατά την κρίση της να καθορίζει τον τρόπο και τον τόπο της επισκευής. Σε περίπτωση μη καλής λειτουργίας της συσκευής, αναλαμβάνει την υποχρέωση να την επαναφέρει σε ομαλή λειτουργία με την επισκευή ή αντικατάσταση τμήματός της. Αντικατάσταση της συσκευής γίνεται μόνο όταν δεν είναι δυνατή η επιδιόρθωσή της.
- Εξαρτήματα και υλικά που αντικαθίστανται παραμένουν στην κυριότητα της εταιρίας και επιστρέφονται σε αυτή.
- Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς της συσκευής από και προς την εταιρία. Αν ο πελάτης θέλει την επισκευή στο σπίτι, εφ` όσον αυτή είναι δυνατή και υπάρχει ασφαλής πρόσβαση στη συσκευή, τότε επιβαρύνεται με τα έξοδα μετακίνησης του τεχνίτη.
- Οι επισκευές και η αντικατάσταση εξαρτημάτων ή η αντικατάσταση ολόκληρης της συσκευής δεν επεκτείνουν τη διάρκεια της εγγύησης.
- Στην περίπτωση που η εταιρία δεν ενημερωθεί για την κακή λειτουργία της συσκευής εντός ενός (1) μηνός από την αγορά της, θεωρείται ότι κατά την παράδοσή της στον πελάτη η συσκευή λειτουργούσε κανονικά.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει αναλώσιμα και ευπαθή υλικά όπως τα πλαστικά και τα ελαστικά μέρη, τα κρύσταλλα των συλλεκτών, τις ενδεικτικές λυχνίες, τα θερμόμετρα και τα ανόδια.
- Η εταιρία δεν αναλαμβάνει ευθύνη για ζημιές που οφείλονται σε μη τήρηση των οδηγιών χρήσης και εγκατάστασης, αμέλεια, παράλειψη ή λανθασμένη σύνδεση.
- Οι συσκευές θα πρέπει να τοποθετούνται με τρόπο ώστε να υπάρχει επαρκής αποχέτευση σε περίπτωση διαρροής. Ζημιές που οφείλονται σε διαρροή λόγω αστοχίας της συσκευής όταν δεν υπάρχει ικανοποιητική αποχέτευση δεν καλύπτονται από την εταιρία.
- Η βαλβίδα ασφαλείας προσφέρεται μαζί με τη συσκευή για την προστασία και την ασφαλή λειτουργία της συσκευής και του υπόλοιπου υδραυλικού δικτύου στο οποίο εγκαθίσταται. Η βαλβίδα ασφαλείας ανακουφίζει την αυξημένη πίεση επιτρέποντας σε μια μικρή ποσότητα νερού να τρέχει από αυτή. Για τον λόγο αυτό η βαλβίδα θα πρέπει να αποχετεύεται σωστά. Απουσία βαλβίδας ασφαλείας, αντικατάστασή της με άλλη του εμπορίου, παραβίαση ή αλλαγή στη ρύθμιση αυτής ακυρώνει την ισχύ της εγγύησης. Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που κατά την αποστολή τους για έλεγχο δεν φέρουν την βαλβίδα ασφαλείας τους. Δεν καλύπτονται επίσης ζημιές που οφείλονται σε έλλειψη αποχέτευσης της βαλβίδας.
- Σε περίπτωση διαρροής από τη φλάντζα στεγανοποίησης της αντίστασης σφίξτε όλα τα περικόχλια της φλάντζας με ροπή 1kg m. Διαρροές που αντιμετωπίζονται με μια απλή σύσφιξη της φλάντζας δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
- Το νερό χρήσης θα πρέπει να έχει ολική σκληρότητα μεταξύ 6dGH και 18dGH (dGH: γερμανικοί βαθμοί σκληρότητας). Χρήση των συσκευών σε δίκτυο παροχής με νερό σκληρότητας εκτός της περιοχής αυτής ή με νερό περιεκτικότητας μεγαλύτερης από 100ppm σε χλώριο ή άλλα διαβρωτικά στοιχεία δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Προβλήματα δημιουργίας οσμών, οφείλονται στην ποιότητα του νερού ορισμένων περιοχών. Συμβουλευτείτε την εταιρία μας για την επίλυση αυτού του προβλήματος με τη χρήση εξωτερικού ανοδίου. Συσκευές που δεν προστατεύονται από τα προσφερόμενα ανόδια δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
- Η εγγύηση παύει να ισχύει αν διαπιστωθούν επεμβάσεις, τροποποιήσεις, ρυθμίσεις, επισκευές από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς, ή αν δεν χρησιμοποιηθούν ανταλλακτικά της εταιρίας μας.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει θερμοσίφωνες που εξυπηρετούν παραπάνω από μία (1) κατοικία ή ηλιακούς θερμοσίφωνες που εξυπηρετούν παραπάνω από δύο (2) κατοικίες.
- Τα προϊόντα προορίζονται αποκλειστικά για θέρμανση νερού χρήσης και όχι για άλλες εφαρμογές (π.χ. θέρμανση νερού πισίνας).
- Προβλήματα χρωματισμού και σκουριάς στο νερό χρήσης δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
- Δεν καλύπτονται βλάβες που οφείλονται: σε μεγάλες πιέσεις του δικτύου νερού χρήσης (μεγαλύτερες από 7 bar), σε λειτουργία της συσκευής χωρίς νερό ή με μειωμένη στάθμη νερού χρήσης, σε απουσία ή μειωμένη στάθμη θερμικού φορέα, καθώς και σε διακυμάνσεις της ηλεκτρικής τάσεως του δικτύου.
- Δεν καλύπτονται βλάβες που οφείλονται σε πλημμύρα, φωτιά, κεραυνούς, ζημιές από έντονους ανέμους, υπερβολικό βάρος χιονιού ή πάγου, χαλαζόπτωση, εγκατάσταση σε έντονα διαβρωτικό περιβάλλον ή κοντά στη θάλασσα.
- Δεν καλύπτεται η φυσική φθορά λόγω χρήσης καθώς και το ξεθώριασμα των χρωμάτων με την πάροδο του χρόνου.
- Δεν καλύπτονται βλάβες που οφείλονται στη μεταφορά ή σε χτυπήματα των συσκευών.
- Σε ηλιακούς θερμοσίφωνες θα πρέπει οι συλλέκτες να προσανατολίζονται πάντα νότια, σε κλήση 45ο και να μη σκιάζονται από εμπόδια καθ` όλη τη διάρκεια της ημέρας. Σε περίπτωση διαφορετικής τοποθέτησης, προβλήματα απόδοσης δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
- Προϊόντα που έχουν μετακομισθεί από την αρχική θέση τοποθέτησής τους ή έχουν αλλάξει κάτοχο δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.
- Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που οφείλονται σε κακή στήριξη των συσκευών στο δάπεδο ή στον τοίχο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ: SERVICE ΚΑΘΕ ΤΡΙΑ (3) ΕΤΗ
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ: SERVICE ΚΑΘΕ ΔΥΟ (2) ΕΤΗ
ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ-ΥΠΟΓΡΑΦH ΣΕ ΚΑΘΕ SERVICE
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ……../……../……….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ & ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ
|
1ο SERVICE ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
……../……../……….
|
2ο SERVICE ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
……../……../……….
|
3ο SERVICE ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
……../……../……….
|
4ο SERVICE ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
……../……../……….
|
ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
S/N ……………..…….…………….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ & ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ
|
ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
S/N ……………………..…….…….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ & ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ
|
ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
S/N …………..……………….…….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ & ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ
|
ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
S/N …………..……………….…….
ΥΠΟΓΡΑΦΗ & ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ SERVICE
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΑΣ
Σε περίπτωση επικοινωνίας με το Service της εταιρίας μας θα πρέπει να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία:
- Τον τύπο και μοντέλο της συσκευής
- Τον αριθμό σειράς (Serial No)
- Την ημερομηνία αγοράς
- Την ακριβή περιγραφή της βλάβης
1. ΑΘΗΝΑ:
2. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
3. ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΛΑΡΙΣΑ: ΒΟΛΟΣ: ΚΑΡΔΙΤΣΑ:
4. ΗΠΕΙΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ:
5. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΑΤΡΑ: ΚΟΡΙΝΘΟΣ:
6. ΚΡΗΤΗ ΧΑΝΙΑ: ΡΕΘΥΜΝΟ:
7. ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΝΑΞΟΣ & ΠΑΡΟΣ ΣΥΡΟΣ
8. ΛΟΙΠΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ:
|
210 5145030,210 5145139 u Για Ηλιακούς θερμοσίφωνες 210 7777680
2310 308677
2410 624886 24210 45682 24410 55747
26510 41191
2610 521274 27420 27717
28210 94981 28310 54774
6944 522511 22810 86754
210 2847800
|